אחד המרכיבים החשובים בעבודת השיווק באינטרנט, אם לא החשוב ביותר הוא דף נחיתה. דף נחיתה הוא דף אינטרנט אליו אנחנו נשלח את הגולש שלנו על מנת שיבצע את הפעולה שאנחנו רוצים, לרוב – שישאיר לנו פרטים להתעניינות על המוצר או השירות שאותו אנחנו מפרסמים.

אז עבור מי שלא מכיר את הנושא לעומק, הכנתי רשימת מכולת – מה צריך להכיל דף נחיתה?

המערכת האינטרנטית לדפי הנחיתה

דף הנחיתה צריך להיות באינטרנט על מנת שיגיעו אליו גולשים משום כך עליו להיות מאוחסן על שרת אינטרנט. זה יכול להיות תחת הדומיין של האתר שלנו, זה יכול להיות תחת סאב דומיין וזה יכול גם להיות תחת דומיין נפרד משלו. חשוב לשים את הדף על שרת איכותי ויציב שלא ייפול מעומס פניות ושלא ייפול בכלל כי גולש שמגיע לדף שלא נמצא – גורם לנו להפסיד כסף בקמפיין הפרסום.

בניית תשתית המותאמת לכל הפלטפורמות

בניית דף נחיתה אפקטיבי

סוף מעשה במחשבה תחילה: אנחנו עושים שיווק במגוון רחב של ערוצים: פייסבוק (80% מהגולשים בפייסבוק עושים זאת מהטלפון), במייל (לפחות 50% פותחים מיילים מהטלפון) ומכיוון שאנחנו משקיעים את הכסף בשיווק, כל לקוח שלא משאיר פרטים או מתקשר מוריד את אחוז ההמרה וזה כסף שנזרק לפח!

לכן כדאי להשקיע בתשתית – היא גם תלווה אותנו לאורך זמן!

בשנת 2014 הגולשים מגיעים אלינו יותר ויותר במספר פלטפורמות: מהמחשב, מהטלפון, מהטבלט. על דף הנחיתה להיות מותאם מראש לכל הפלטפורמות (דף רספונסיבי / סלולארי) האפשריות וזאת על מנת שיהיה לגולש נוח כמה שיותר להשאיר לנו את הפרטים (להמיר אותו).

אז אם אתם עומדים לפרסם קמפיין פרסום באינטרנט ולהשתמש בדף נחיתה, אתם חייבים להבין את המשמעויות הכרוכות בהכנת תשתית איכותית וטובה שתהפוך את הפרסום שלכם ללקוחות בעסק.

קופירייטינג מקצועי

הדף צריך להכיל קופירייטינג – כתיבה שיווקית ועדיף על ידי קופירייטר מקצועי אשר יודע להבליט את היתרונות של המוצר, של המשווק ויודע להניע את הגולש לפעולה. כתיבה נכונה עושה הבדל משמעותי ביכולת ההמרה של הדף.

מהי המרה בדף נחיתה?

כמה גולשים הגיעו לדף הנחיתה לעומת כמה גולשים השאירו פרטים או התקשרו (איך מודדים שיחות טלפון? על כך בהמשך המאמר). טיפ: ככל שמספר השדות בטופס יהיה קטן יותר, הסיכוי להמרות יהיה גדול יותר.

מערכת איסוף וקבלת הלידים

על המערכת עליה בנוי דף הנחיתה לאפשר איסוף לידים. הדבר הראשון שנרצה זה לקבל את פרטי הפניה במייל. לא לוותר וכדאי לדאוג שכל הפניות גם יישמרו בבסיס הנתונים (זה יכול להיות קובץ אקסל, טקסט, רשימת דיוור או דטה בייס כלשהו) וזאת על מנת לוודא שלא נאבד פניות במידה ויש תקלה כלשהי במערכת שליחת המיילים של השרת. אפשרות נוספת למי שמשתמש ב-CRM היא לשלוח את כל הנתונים ל-CRM.

מערכת מדידה אפקטיבית

מכיוון שאנחנו נשתמש בדף נחיתה לרוב בקמפיין שעולה לנו כסף (לדוגמא: פייסבוק או גוגל אדוורדס)
עלינו לדאוג למדוד את אפקטיביות הקמפיין השיווקי.

  1.  אנחנו נבנה עבור הגולש דף נוסף – דף תודה אליו יגיע הגולש לאחר מילוי הפרטים בדף הנחיתה. בדף הנחיתה אנחנו נציב קוד המרה (שגוגל / פייסבוק יספקו לנו דרך מערכת הפרסום שלהם) על מנת למדוד את ההמרה.
  2.  הוספת טלפון וירטואלי בדף הנחיתה. לא תאמינו כמה אנשים מעדיפים פשוט להתקשר במקום להשאיר פרטים. מספר וירטואלי מאפשר לקבל דו"ח של כל השיחות שבוצעו מהמספר וגם לקבל את פרטי השיחה לדוגמא במייל לאחר שבוצעה (מקורה, זמן שיחה וכו') וככה גם למדוד וגם לחזור ללקוח במידה ולא יכולנו לענות לשיחה.

טיפ:  בדף התודה הציעו לגולש דברים נוספים: לייק לדף הפייסבוק, מוצרים נוספים שלכם ועוד…

דף נחיתה טוב הופך גולשים ללקוחות. נקודה!

להזמנת דף נחיתה מקצועי מלאו את הטופס או התקשרו (מספר וירטואלי)  073-7569396

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

מוניטין שלילי באינטרנט זאת בעיה לעסק, אבל על ידי תיקון מוניטין שלילי ניתן להתגבר עליה. מה זה מוניטין שלילי, אין אני מגלה שיש לי כזה ומה עושים? הכל במאמר