כל בעל עסק יודע שללא שיווק טוב ונכון העסק שלו לא יתקדם קדימה. בעל עסק חכם יודע שעליו להשקיע בשיווק, כדי להחזיר את ההשקעה במהרה ולשאת פירות בעתיד הקרוב והרחוק. ישנן פנים רבות לשיווק, ובימינו הכלי החזק ביותר והמוביל בתחום הוא האינטרנט. כיום אם עסק לא נמצא ברשת הוא לא קיים. כשאתר אינטרנט תדמיתי מהווה את כרטיס הביקור של העסק, ומהווה מקור חשיפה ופרסום לאלפי גולשים בחודש, במידה והוא בנוי ומקודם נכון. בנוסף, איש שיווק אינטרנטי טוב יוכל בקלות לתרגם את החשיפה ללידים מכירתיים וסגירות של לקוחות. יתרה מכך, באמצעות חשיבה יצירתית, הבנה ושימוש נכון ברשת, ניתן יהיה לייצר לעסק הכנסות פסיביות, במהלכן הגולש נחשף לאתר ומבצע סגירת עסקה דרך האתר עצמו, או דרך מוצרי שיווק אינטרנטיים אחרים.

יתרונות החשיפה ברשת

אתר אינטרנט, דף עסקי בפייסבוק, דפי נחיתה, פרסומות, קישורים באתרים אחרים, באנרים, ניוזלטרים, פלייר דיגטלי, הם רק חלק מהדוגמאות לשלל מוצרי השיווק הקיימים ברשת. כדי לשווק עסק או מוצר בצורה טובה ורחבה, תוך שמגיעים למצב של מקסימום חשיפה רשתית, יש למצות מספר מוצרים אינטרנטיים, ובכך לקלוע לקהלי יעד ואוכלוסיות שונות, מצד אחד, ומן הצד השני להגדיל את המודעות לעסק או למוצר, באמצעות חשיפה חוזרת.

שיווק באינטרנט

על פרסום אינטרנטי והמוח האנושי

יתרונות החשיפה החוזרת קשורים בפסיכולוגיה האנושית. למשל, אם תיתקל כגולש בפרסום של דגם מכונית מסוים בפרסומת ביוטיוב, ולאחר כמה ימים תיתקל בפרסום של רכב זה בבאנר פרסומי במגזין רכב, או לוח רכב מיד שנייה, המוח שלך כבר ייצר מנגנון שמזהה את הדגם ואף נמשך לקרוא את התוכן המוצג או להתעניין בפרסום. ככל שתיחשף יותר פעמים, כך דגם המכונית הספציפי יתפוס יותר מקום במודעות שלך, בהיכרות עם עולם המכוניות באופן כללי, ובמחשבה החיובית שאתה מייצר כלפי הדגם, במידה והפרסום בוצע באופן נכון מבחינה שיווקית.

חשיבות האסטרטגיה השיווקית

על מנת שנוכל להשיג את מטרות הקמפיין השיווקי בצורה אופטימלית, רצוי שתהא מאחורי הקמפיין אסטרטגיה מקיפה וטובה, שתבטיח עמידה ביעדים. אסטרטגיה כוללת ואופטימלית איננה יכולה לבוא לידי ביצוע במידה והיא מתוכננת על ידי גורמים שונים. אסטרטגיה שיווקית צריכה להיבנות על ידי אדם אחד, או טוב מכך על ידי צוות של בעלי מקצוע היושבים יחד ומחליטים יחדיו על האסטרטגיה הטובה ביותר. התכנון כולו מתנקז לאותו הראש, הביצוע מפוקח ומובל על ידי אותו גורם בהתאם לאסטרטגיה, ואם נעשתה עבודת צוות, נהנים מחוכמת ההמונים שבחשיבה המשותפת, ובהכרח משיגים תוצאות גבוהות יותר.

אנו באיי ווב מתמחים בתחום שיווק באינטרנט, אנו בונים לעסק אסטרטגיה השיווקית הכוללת את כל המדיות השיווקיות, החל מבניית אתר, קידום האתר במנועי החיפוש, ניהול רשתות חברתיות, ניהול מערכות דיוור ועוד. אצלנו כל השיווק שלך נמצא באותן ידיים, כל אפיקי השיווק מסונכרנים ומתואמים זה עם זה במטרה לקדם את העסק שלך קדימה ולהביא לאופטימיזציה מכירתית.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

מוניטין שלילי באינטרנט זאת בעיה לעסק, אבל על ידי תיקון מוניטין שלילי ניתן להתגבר עליה. מה זה מוניטין שלילי, אין אני מגלה שיש לי כזה ומה עושים? הכל במאמר

מנועי חיפוש ובראשם גוגל, הם כלי שיווקי מסחרי מהמעלה הראשונה. מנועי החיפוש מחויבים להעניק תשובה להקשת מילת חיפוש מסוימת – רשימת תוצאות רלוונטיות ואיכותיות ככל האפשר.

כיצד ניתן לדעת שבניית אתר סלולארי היא השקעה עבור העסק ולא הוצאה? למה כל בעל עסק שיש לו אתר צריך להתאים את האתר לסלולר או למה בניית אתר סלולרי היא חובה.