אתרי המכירות והחנויות המקוונות הן העתיד של עולם המכירות ועסקים רבים כבר הבינו זאת. כדי למכור מוצרים באינטרנט אתה צריך כמובן אתר, וזה חייב להיות אתר מקצועי, רציני, מעוצב ומושקע, כזה שימשוך את הגולשים ויעודד אותם לקנות. בהקמת אתר מכירות חייבים להשקיע באיכות בכל היבט, כדי לקצור אחר כך את פירותיו. אנחנו ב-eyeweb, מתמחים בהקמת פלטפורמות אינטרנטיות מתקדמות ושיווק דיגיטלי איכותי, מסבירים כיצד להפוך את אתר המכירות שלך לחיית מכירות אמיתית.

shop2

השקעה משתלמת

הקמת אתר מכירות יכולה לכסות את ההשקעה ויותר, אך חייבת להיות השקעה תחילה. כשמישהו רוצה לפתוח חנות הוא משקיע עשרות ומאות אלפי שקלים בשנה רק כדי להיות קיים, עוד לפני הוצאות על שיווק. משום מה, כשבעלי עסקים מחליטים לפתוח אתר מכירות מקוון הם מנסים לחסוך בעלויות ככל יכולתם, כנראה מתוך מחשבה כי מדובר בתרנגולת המטילה ביצי זהב בין כה וכה, אך המחשבה הזו מוטעית מיסודה.
פוטנציאל הרווח של חנות מקוונת הוא עצום, בהתאם למוצרים הנמכרים ולקהל היעד, אך כדי לממש פוטנציאל זה חייבים להשקיע. אתר מכירות שנבנה בצורה לא מקצועית פשוט לא יצליח להגיע למיצוי פוטנציאל המכירות של העסק, ולפעמים אפילו לא יכסה את ההשקעה.

הכר טוב את קהל היעד ודבר בשפה שלו

עוד לפני שמתחילים לתכנן את האתר, חייבים להבין מיהו קהל היעד של החנות. אמנם, תמיד מנסים לפנות למכנה הרחב ביותר שניתן, ובכל זאת, רצוי, כדאי ומומלץ לאפיין את קהל היעד ככל שאפשר. ככל שתכירו את קהל היעד שלכם טוב יותר תוכלו לבנות את האתר בצורה טובה יותר, כך שיפנה בדיוק לקהל היעד הזה, לתחומי העניין שלו ולהעדפותיו. ההיכרות עם קהל היעד צריכה לבוא לידי ביטוי בכל פן בהקמת אתר המכירות: במוצרים הנמכרים באתר, כמובן, בעיצוב, בצבעים, בסרטונים ובטקסט. לדוגמא: אתר שפונה לבני נוער יהיה שונה לחלוטין, מכל בחינה אפשרית, מאתר שפונה לבני 30 ומעלה, גם אם הוא מוכר את אותם מוצרים בדיוק.

אל תחסוך בצילום איכותי

כפי שכבר ציינו, האתר חייב להיות איכותי, וככזה התוכן שלו חייב להיות איכותי, כולל התמונות. ההשקעה בהקמת אתר מכירות כוללת השקעה בצילום איכותי של המוצרים, ללא יוצא מן הכלל, והצגתם באתר בצורה ברורה וטובה, שתמשוך גולשים להתעניין במוצר ואולי לרכוש אותו. תמונות ברורות משדרות אמינות, ואילו תמונות מטושטשות, לא ברורות ובאיכות נמוכה, גורמות לגולש לחשוב שאתם מנסים להסתיר משהו. כל המחקרים תומכים בקשר הישיר בין איכות הצילומים ליחסי ההמרה באתר, כלומר, אפילו האתר היפה ביותר ייכשל בשלב המכירה אם התמונות המוצגות בו לא יהיו איכותיות.

התאמה מושלמת למובייל

כל הנתונים מראים כי יותר ויותר אנשים גולשים ממכשירי המובייל שלהם, ובעיקר מבצעים דרכם קניות ברשת. התאמת האתר שלכם למובייל הכרחית וחיונית להצלחתו, ומשפרת את קידומו בגוגל. התאמת האתר למובייל היא פשוטה יחסית, ומתבצעת כחלק אינטרלי מהקמת אתר המכירות. אל תשכחו לוודא זאת עם בונה האתרים שלכם.

חיבור לרשתות החברתיות

הרשתות החברתיות הפכו כבר מזמן לחלק אינטגרלי מהשיווק העסקי הדיגיטלי וכדי להצליח אי אפשר לוותר על נוכחות בהן. הקמת אתר מכירות מחייבת דף עסקי בפייסבוק ונוכחות מתמדת גם ברשתות החברתיות האחרות דוגמת לינדקאין, טוויטר, אינסטגרם וכו', בהתאמה לסוג העסק כמובן. החיבור חייב להיות דו-סיטרי: אפשרות לשתף ברשתות החברתיות מוצרים שמצאו חן בעיני הגולשים, לדוגמא, ופוסטים לקידום האתר עם לינק לדפי המכירה הרלבנטיים, תגובות של הגולשים באתר ישירות לפייסבוק, כל זה ייצור ויראליות שתעזור לאתר להתקדם ולהביא תוצאות.

רוצים לשפר את התוצאות העסקיות שלכם על ידי הקמת חנות וירטואלית? רוצים שיווק באינטרנט? פנו אלינו 073-7569396 או צרו קשר

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בחודשים האחרונים אנחנו עדים לתופעה שיותר ויותר תקציבי פרסום עוברים מגוגל לפייסבוק, תופעה זו צפויה להמשיך בשנה הקרובה. למה זה קורה והאם אתם ערוכים לזה בפעילות העסקית שלכם?

קיבלת הצעת מחיר יקרה יותר? המומחים של איי-ווב מסבירים לך מדוע כדאי לך, בעל עסק, לא להיבהל מהצעת מחיר כזו ולשקול אותה ברצינות.