מכיוון שרמת התחרות היא גדולה מאוד, מה עושה את ההבדל בין מה שהלקוח חושב על העסק שלך לעומת מה הוא חושב על המתחרים שלך?

כתבת תדמית על העסק שלך

בשנים האחרונות, פלטפורמות השיווק באינטרנט הפכו ליותר ויותר נגישות עבור עסקים קטנים ובינוניים. אחת התוצאות מכך היא שכל עסק יכול כיום לעבור קורס כלשהו בפרסום או שיווק באינטרנט בעיקר פרסום בגוגל ופרסום בפייסבוק ועל ידי כך להגיע לקהל יעד ממוקד שבעבר היה לו די קשה להגיע אליו.

בנוסף, אחד הדברים הידועים לטובה הוא המלצות מפה לאוזן. כאשר אדם מקבל המלצה על נותן שירות מסוים, אחד הדברים הראשונים שהוא יעשה הוא יחפש את נותן השירות בגוגל ויקיש את שמו, לעתים בצירוף המילה "המלצה" או "המלצות".

תשמעו סיפור:

פנה אליי רואה החשבון שלי ואומר לי: דרור, סוף סוף אני רוצה לבנות אתר! למרות שמגיעים אליי כל הזמן לקוחות מפה לאוזן, הם עדיין מחפשים עליי מידע לפני שהם מחליטים האם לקחת את השירות שלי או לא. אין עליי שום מידע באינטרנט שאני שולט עליו באמת. אין שום מידע שאני רוצה להעביר ללקוח הפוטנציאלי כדי שיבחר בי מבין האופציות האחרות.

התשובה שלי אליו מחולקת למספר שלבים:

היום, יותר מתמיד אנחנו צורכים תוכן וכאשר הכל פרסונלי, האם אני רוצה לשלוט בתוצאות החיפוש באינטרנט כאשר מקישים את שמי או את שם העסק שלי באינטרנט? מה הלקוחות יקראו עליי? האם זה יגדיל את אחוס הסגירות ויתן ללקוח הפוטנציאלי את הבטחון לבחור בי?

והתשובה היא: ברור שכן!

אז איך עושים את זה?

  1. קידום אתר האינטרנט של החברה על שם החברה. כן, זה נשמע טריוויאלי אבל חברות רבות מופיעות באתרי אינדקסים ולעיתים לא פשוט לקדם אותם אפילו על שם החברה.
  2. כתיבת כתבות תדמית על העסק ושרותיו באתרים מובילים בתחום העסק.

ואני מתכוון לכתבות איכותיות שימלאו את כל הדף הראשון בגוגל.

אם אתה בעל מקצוע והלקוחות שלך הם בעלי דירות או ועדי בתים, אנחנו ממליצים לך על כתבת תדמית בפורטל בית משותף.

"פורטל בית משותף" הנו האתר המוביל בישראל בתחום הדיור בבית משותף. קיים משנת 2004. לרגל שדרוג האתר, מוצעת לכם כתבה באתר + בונוס שווה: דיוור הכתבה לעשרות אלפי דיירים + הצטרפות לנבחרת בעלי המקצוע במחיר מצחיק. כתבה על שם העסק שלכם, פירוט המוצרים והשירותים, המלצת לקוחות, מלל, וידאו / תמונות וקישור לאתרכם.

פרטים נוספים והזמנה, לחץ כאן

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך: