בחודשים האחרונים אנחנו עדים לתופעה בה יותר ויותר תקציבי פרסום עוברים מגוגל לפייסבוק, תופעה זו צפויה להמשיך בשנה הקרובה. למה זה קורה והאם אתם ערוכים לזה בפעילות העסקית שלכם?

פרסום בפייסבוק

נתחיל בפיסבוק

  1. פייסבוק הוא החלום הרטוב של כל מפרסם, אתה יכול להגיע לקהל היעד שלך הצורה מדויקת: גיל, מיקום גיאוגרפי, תחביבים, מצב משפחתי ואלמנטים רבים נוספים.
  2. העלויות של פייסבוק נמוכות ביחס לגוגל
  3. הטכנולוגיה של הפרסום בפייסבוק משתפרת ומאפשרת בקרה הרבה יותר טובה ממה שהיה בעבר
  4. ניתן לייצר שיווק מחדש (הפרסומות שרודפות אחרינו) ובכך להגביר את כמות החשיפות של הגולש למוצר או לשרות שלנו

תענוג? לא בטוח

והנה החדשות הרעות, אם לא עושים את זה כמו שצריך זה פשוט לא עובד, מדוע?

  1. הזירה החברתית היא לא זירה עסקית, ישנו אנטגוניזם טבעי לכל פרסום ברשת החברתית.
  2. קהל היעד לא נמצא במצב של צורך או חיפוש אחר פתרון, הגולש נמצא במצב פסיכולוגי של גלישה חברתית (מה כתבו, מה אמרו, איזה תגובות נתנו ואיזה תמונה העלו…)
  3. פיסבוק סגרה כל אפשרות להגיע עם המסרים העסקיים שלך להמונים ללא תשלום

אז מה קורה בפועל?

העלויות הגבוהות של גוגל והתחרות האגרסיבית על המיקומים הגבוהים דוחקת מפרסמים "חלשים" מהתחרות ומשאירה את הזירה לאילו המוכנים לשלם יותר. מפרסמים מעבירים תקציבים לפייסבוק ומקבלים יותר חשיפה, יותר הקלקות והמון לייקים מגניבים. מעטים מבינים באמת מה הם עושים שם ורק הם רואים מזה גם תוצאות עסקיות.

אז איפה ההזדמנות הגדולה של כל התהליך הזה?

ההזדמנות הגבוהה נמצאת בחלון הזמן בו העלויות בפייסבוק עדיין נמוכות! למען הסר ספק זה זמני בלבד!

למעשה תהליך העלאת המחירים של פייסבוק כבר התחיל מזמן, מי שלא ניהל פרסום בפייסבוק בשנתיים האחרונות לא יודע שעלות לחיצה היום יקרה פי 3 מלפני שנתיים והמגמה הזו תמשך עד אשר עלויות פייסבוק יהיו לפחות כמו של גוגל.

פעילות בפייסבוק דורשת המון דמיון היכרות של המדיום וניסיון על מנת שזה יעבוד, אנו בחברה מנהלים פעילויות בפייסבוק בחמשת השנים האחרונות ויכולים לעזור לכם להצטרף לזירה כל עוד היא מאפשרת פעילות במחירים סבירים.

בתחום הדיור והנדל"ן יש לנו קהלים מוגדרים ורלוונטיים שאספנו מתוך פעילות פורטל  "בית משותף", עכשיו יש לכם הזדמנות לייצר חשיפה אפקטיבית ומדויקת לקהל היעד שלכם.

למידע נוסף לחצו כאן

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

אתרי תדמית הם בדרך אתרים שאין להם דרישות גבוהות מבחינה טכנית, ולכן אפיון אתר אינטרנט תדמיתי הוא אפיון המתמקד בעיקר בעיצוב וחווית הגלישה באתר.

אתרי המכירות והחנויות המקוונות הן העתיד של עולם המכירות ועסקים רבים כבר הבינו זאת. כדי למכור מוצרים באינטרנט אתה צריך כמובן אתר, וזה חייב להיות אתר מקצועי, רציני, מעוצב ומושקע, כזה שימשוך את הגולשים ויעודד אותם לקנות.