לפרסם אתר במנועי חיפוש? מה זה אומר?

אם יש לך עסק ויש לך אתר שדרכו אתה רוצה להביא לקוחות חדשים לעסק שלך אתה בטח רוצה לפרסם את אתר במנועי חיפוש.

כאשר אנחנו מדברים על פירסום במנועי החיפוש, אנחנו מתכוונים בעיקר למנוע חיפוש אחד, שמו מנעג החיפוש של גוגל.

לפרסם אתר במנועי חיפוש אפשר ב-2 דרכים (הביצוע לאו דווקא בסדר הרשום) ואנחנו מתכוונים להופעה של האתר שלנו בגוגל:

הדרך הראשונה: קידום אתרים אורגני

בקידום אתרים אורגני אנחנו נבצע פעולות אופטימיזציה בתוך האתר ומחוץ לאתר. פעולות אופטימיזציה בתוך האתר מתחילות בבדיקה של קוד האתר, ממשיכה בחקר מילות המפתח והתאמתן לאתר, בניית תוכן ומבנה האתר ועוד. פעולות אופטימיזציה מחוץ לאתר הן הצבת קישורים באתרים אחרים מדפי תוכן הקשורים לאתר שלנו מבחינת נושא על ידי מספר טכניקות.

בפרסום אתר מסוג זה בעלי האתר משלמים לחברת קידום אתרים או מקדם אתרים שיעשה עבורנו את העבודה – יקנה תוכן (או יכתוב אותו), יבנה קישורים ויעשה אופטימיזציה לאתר שלנו (לשם כך הוא זקוק למערכת ניהול האתר).

קידום אתרים אורגני הוא ארוך טווח ונראה תוצאות ממשיות רק לאחר מספר חודשים בדרך כלל.

הדרך השניה: קידום ממומן בגוגל

בקידום ממומן בגוגל, אנו נשלם ישירות לגוגל עבור הפרסום – לפי הקלקה (לחיצה על מודעות שלנו). נבחר מילות מפתח, נבנה להן מודעות, נשלח את הגולש לדף נחיתה שלנו וננסה להפכו ללקוח שלנו. למרות שעל פניו זה נראה קל לבנות קמפיין קידום ממומן בגוגל, כדאי להעזר באיש מקצוע לקידום הממומן משום שבמערכת של גוגל (הנקראת גוגל אדוורדס) יש המון טריקים ואפשרויות מדידה של הפרסום ומי שלא מכיר יכול בקלות לשרוף את התקציב שלו מהר מאוד.

2 סוגי הפרסום בגוגל יכולים להתבצע על ידי בעלי האתר. למרות זאת, מומלץ להעזר בשירותיו ביועץ קידום אתרים או מומחה קידום אתרים מכיוון שצריך ניסיון בעבודה מול המערכות הללו, צריך להתעדכן בשינויים של גוגל כל הזמן ולהגיב וצריך לדעת איך למדוד את התוצאות והכי חשוב – לתחזק את הקידום כל הזמן, לבדוק ולשפר.

מניסיון, בעלי אתרים לא מחזיקים מעמד לאורך זמן בבניית הקידום לבדם ובשלב כלשהו פשוט מזניחים את זה וחבל.

בשביל זה אנחנו כאן.