מאז שגוגל הפכה לחברה הדומיננטית ביותר בשוק החיפוש באינטרנט, שואלים עצמם בעלי העסקים היכן כדאי להשקיע את תקציב הפרסום עבור הפעילות בגוגל.

האם להשקיע בקידום האתר בתוצאות הטבעיות או האם להשקיע את הכסף בפרסום הממומן (אותם תוצאות המופיעות מעל התוצאות הטבעיות ועד לא מזמן בצד שמאל של המסך במחשבים הנייחים)?

התשובה לשאלה הזו עברה שינויים רבים במהלך 10 השנים האחרונות:

בהתחלה הינו צריכים לבצע מספר פעולות פשוטות באתר על מנת לייצר מיקומים בתוצאות הטבעיות, היום פעילות קידום דורשת משאבים רבים.

בהתחלה עלות הלחיצה בפרסום הממומן הייתה נמוכה, העלויות מאז גדלו בצורה משמעותית.

כיום או עדים לשוק והרגלי צריכה חדשים לגמרי במכשירים הניידים ובפלאפונים.

לכן, על מנת לענות על השאלה הזו נכון לעכשיו כדאי להציץ בשינוי שגוגל הכריזו עליו רק לא מזמן. לפי העדכון של גוגל, התצורה של הצגת המודעות הממומנות בתוצאות החיפוש במחשביים הנייחים תיישר קו עם התצורה בניידים ובסמארטפונים.

במילים אחרות אין יותר פרסום בצד שמאל, יש פרסום של 4 תוצאות ממומנות בראש העמוד מעל התוצאות האורגניות ו 3 תוצאות ממומנות נוספות בתחתית העמוד לאחר עשרת התוצאות האורגניות.

מה אנחנו מבינים מזה?

גוגל חוזרים להתעסק בלחם והחמאה שלהם (הפרסום בתוצאות החיפוש) כדי להגדיל רווחים.
התוצאות האורגניות שכבר נדחקו אחורה בניידים ובסמארטפונים, נדחקים עכשיו גם בנייחים, מחשבי העבודה הרגילים שלנו.
עלויות הפרסום בגוגל ימשיכו לעלות.

קידום אורגני או פרסום ממומן בגוגל?

אז איפה להשקיע את הכסף?

אם אתם שואלים אותי, ממשיכים להשקיע בשני הערוצים, התשובה היותר מדויקת נמצאת במינונים ובבקרה התקציבית וזה ייחודי לכל בית עסק.

גוגל מחזקת את הפרסום הממומן, אבל עליית המחירים הצפויה בעקבות העדכונים תוציא הרבה מפרסמים "חלשים" שהפרסום פשוט לא יהיה להם ריווחי.

הקידום האורגני נדחק אחורה בתוצאות, אבל יש לו הרבה יתרונות מלבד התוצאות בגוגל, הוא גורם לנו לייצר פעילות אפקטיבית באינטרנט, לייצר תוכן איכותי, לבנות קישורים לאתר, לקדם את הפעילויות החברתיות והכי חשוב לחשוב שיווק.

אנו נשמח לעזור לכם למצוא את המינונים הנכונים שיביאו מקסימום תפוקה לעסק שלכם!!

הידעתם?

Eyeweb היא חברת השיווק הדיגיטאלי היחידה בעלת התמחות ספציפית בתחוםהדיור והנדלן.

אנו הבעלים של פורטל בית משותף, המוקד לדייר ופורטלים נוספים בתחום, המייצרים תנועת גולשים וחיפושים עצומה, ומאפשרים לנו לייצר תוצאות עדיפות עבורכם בהשוואה לכל חברת שיווק רגילה,

למידע נוסף לחץ כאן 

אולי תמצאו את הקישורים הבאים מעניינים:

לצפייה באתרי האינטרנט שבנינו לחצו כאן

הגדילו את כמות הלידים והמכירות שלכם מהאינטרנטלמידע נוסף לחצו כאן

קרא מה הלקוחות שלנו מספרים עלינולסיפורי לקוחות לחצו כאן

בברכה,
אביאל דהן, EyeWeb

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בחודשים האחרונים אנחנו עדים לתופעה שיותר ויותר תקציבי פרסום עוברים מגוגל לפייסבוק, תופעה זו צפויה להמשיך בשנה הקרובה. למה זה קורה והאם אתם ערוכים לזה בפעילות העסקית שלכם?