זירת העסקים עברה לאינטרנט כבר מזמן, והיום, לכל עסק יש אתר, אבל העובדה כי לעסק יש אתר אינה מספיקה לבדה, ועל האתר להיות מקודם בגוגל, המלך של מנועי החיפוש ברשת. הפרמטר הדומיננטי ביותר היום באלגוריתם הקידום של גוגל, המשתנה מדי פעם, הוא תוכן מקורי ואיכותי המתעדכן תדיר. המומחים בתחום קידום אתרים של חברת Write SEO, מסבירים כיצד תוכן איכותי מסייע לקדם את האתר.

צפנת פענח

פיענוח האלוגריתם של גוגל, הקובע מהם הפרמטרים שעל פיהם מקודם האתר, אינו פשוט, בין היתר כיוון שהוא משתנה מדי פעם. השינויים נעשים כדי למנוע את האפשרות להפעיל מניפולציות שונות על התוצאות, כפי שהיה נעשה לפני עשר שנים, לדוגמא, על ידי שתילת מילות מפתח פשוטות ואמצעים נוספים. עם הזמן, כאמור, הפרמטרים השתנו, והיום הם מונים, בין השאר, אזכורים באתרים אחרים, תוכן מתעדכן ואיכותי, ועוד.

קידום אתרים

קידום אתרים בעזרת תוכן

ברור שבכל אתר יש תוכן, אבל מה זה אומר תוכן איכותי? תוכן איכותי אומר שהוא, קודם כל, מקורי, ולא מופיע במקומות נוספים ברשת, ובנוסף על התוכן להיות בעל ערך לגולשים, כלומר קשור לאתר בו הוא מופיע ומרחיב את ידיעותיהם בנושא או מעניק להם מידע שהם זקוקים לו. התוכן חייב להיות כתוב בשפה תקנית, אם כי לא גבוהה מדי, וישנם כללים טכניים שונים שעל פיהם יש לכתוב את המאמר כדי להפוך אותו לקריא עבור הגולשים ולאמצעי לקידום האתר.

אם אתה לא שם אתה לא קיים

מכירים את הסיסמה של דפי זהב "אם אתה לא שם, אתה לא קיים"? המשפט הזה עדיין  נכון, אבל לא לדפי זהב דווקא אלא לרשת האינטרנט העולמית. אתר שאינו מקודם הוא אתר לא קיים, ולכן התועלת ממנו אפסית. ישנן שתי דרכים לקידום אתרים: האחת היא קידום ממומן, שמשמעותו קניית מקום בדף התוצאות, והופעה במקום הראשון או השני לזמן מוגבל, והשניה היא קידום אורגני, המסתמך על הפרמטרים ועל האלוגריתם שהזכרנו קודם לכן. קידום אתרים אורגני הוא אמנם עבודה בלתי פוסקת, אך הוא מוודא כי האתר יופיע תמיד במקומות הראשונים ומגדיל את החשיפה של האתר ושל העסק בעשרות מונים.

שיתוף פעולה מנצח

בעלי עסקים רבים מנסים לקדם את האתר בעצמם, וחלקם אפילו עושים זאת לא רע, אבל במחיר של הזנחת העסק שלהם, שכן קידום אתרים טוב, שמביא את האתר למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש, גוזל זמן לא מועט. בעינינו עדיף לתת לכל אחד לעשות את מה שהוא הכי טוב בו וליצור שיתוף פעולה מנצח –  אתם תנהלו את העסק שלכם כמו שרק אתם יודעים ואנחנו נעסוק בקידום אתרים, כמו שרק אנחנו יודעים.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

אתרי תדמית הם בדרך אתרים שאין להם דרישות גבוהות מבחינה טכנית, ולכן אפיון אתר אינטרנט תדמיתי הוא אפיון המתמקד בעיקר בעיצוב וחווית הגלישה באתר.

כיצד אפשר לבנות אתר עם ממשק מתקדם על פלטפורמה ישנה? תכירו – bootstrap. פריימוורק ששווה להכיר.