החלטתם לשדרג את דף הפייסבוק שלכם בטאב ייחודי שיציג את השרותים שלכם / מוצר שלכם?
למה טאב ייחודי ב-iframe?
טאב ייחודי שמגיע מ-iframe, בעצם מגיע מתוך אתר חיצוני ויכול להיות ממש מהאתר שלכם.
למה אני אוהב את זה? למה אני חושב שיש לזה יתרון?
- הסיבה המרכזית – ניהול תוכן. כאשר אני מחבר את הפייסבוק עם איי פריים לאתר שלי, אני בעצם מאפשר דרך מערכת הניהול של האתר לנהל את תוכן הטאב.
- דרך הטאב הזה בדף הפייסבוק אפשר להוסיף לא רק דף בודד, אלא ממש אתר שלם.
- אתר שלם המתעדכן יחד עם כל עדכון שמתבצע באתר דרך מערכת הניהול.
- חיסכון של זמן (וזמן שווה כסף) בעדכון כפול של התוכן.
- הוספת גוגל אנליטיקס
אז בואו נתחיל.
דבר ראשון, צריך להבין שכל הדבר הזה בנוי מ-3 אלמנטים מרכזיים:
- דף html על השרת שלי.
- אפליקציה (יישום) בפייסבוק שמתחברת לדף שבנינו ב-.iframe.
- דף פייסבוק (דף עיסקי / דף אוהדים)
השלב הראשון: בניית דף html על השרת באתר שלי (אפשר על כל שרת אתר למי שלא מתחבר לאתר שלו) כלשהו שיהיה ברוחב מקסימאלי של 520 פיקסל (כדי שלא תהיה גלילה לצדדים.
יש לשים לב שהחל מה-1 לאוקטובר 2011, פייסבוק דורשים שיהיה ניתן להגיע אל הדף גם דרך https.
לדוגמא:
השלב השני: הקמת דף פייסבוק הכולל הוספת פרטי מידע בסיסיים, לוגו, פרטי התקשרות וכדומה (נעדכן אותו בהמשך)
הוספת דף בפייסבוק: נכנסים לפייסבוק, בתפריט התחתון יש קישור "צור דף" ועוקבים אחרי ההוראות הפשוטות.
זה נראה ככה:
השלב השלישי: בניית אפליקציה בפייסבוק שתקושר אל הדף html שיצרנו על השרת שלנו.
תפריט עליון בפייסבוק – יישומים.
מוסיף יישום, מוסיף את הכתובות שלו כולל שם הטאב.
זה נראה ככה:
ואז ככה:
לאחר מכן בוחר: הצג דף הפרופיל של האפליקציה
הוסף לעמוד שלי – בוחר עמוד. ועכשיו זה יופיע בתוך הדף פייסבוק כטאב:
לאחר שסיימנו את זה, נשאר להגדיר את הטאב כברירת מחדל של העמוד, כלומר נרצה שמי שמגיע לדף שלנו, מה שהוא יראה ראשון (דף הבית) יהיה הטאב המיוחד (היישום שבנינו).
נלך לעריכת הדף, ניהול הרשאות – בוחר את היישום בכרטיסיית ברירת מחדל:
לוחץ הצג עמוד (שמאל למעלה)
לוקח את ה-url ומציג אותה בפייסבוק – היישום שלנו הפך להיות דף הבית.
אהבתם את הטיפ? שתפו בפייסבוק…