קידום אתרים בגוגלקידום אתרים מקצועי הינו סדר של פעולות שנבצע עבור אתרי לקוחותינו על מנת לקדם את האתר שלהם בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש, בראשם גוגל (תכל'ס, אין פה אף מנוע חיפוש אחר).

אך האם בזה תסתיים עבודת קידום האתר? אצלנו היא רק מתחילה

לאט לאט בעלי עסקים ובעלי אתרים גם הם מבינים שלהיות במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל זה לא מספיק.
האינטרנט מספק לנו כלים נפלאים למדידה ולמעשה ניתן למדוד כמעט כל פעולה שיווקית שאנחנו עושים עבור העסק שלנו באינטרנט.

אנו מסתכלים על קידום האתר כקידום העסק וכמכלול אחד שלם.

השלב הראשון בתהליך הוא להביא את הגולשים לאתר הלקוח על ידי קידום האתר אם בצורה אורגנית (בתוצאות החיפוש הרגילות) או אם בתוצאות חיפוש ממומנות או ברכישת כל מדיה פרסומית אחרת.

השלב השני בתהליך הוא כל הזמן לנסות ולשפר את דפי הנחיתה אליהם מגיעים הגולשים באתר. בדפי הנחיתה באתר אנו נניע את הגולש שכבר הגיע על מנת לבצע את הפעולה שלשמה הבאנו אותו: מילוי טופס והשארת פרטים, שיתקשר אלינו, ירכוש וכדומה.

שני התהליכים הללו משולבים אחד בשני ומשלימים אחד את השני.

מה יעזור ללקוח שלנו אם האתר שלו יהיה במקום ראשון בתוצאות החיפוש של גוגל אבל הגולשים שיגיעו לאתר לא יבצעו שום פעולה?

לדוגמא:

מצב קיים: יש לנו אתר שאנחנו מביאים אליו 25 גולשים ביום. לכאורה, מספר נמוך מאוד. נגיד שסטטיסטית, 2 אנשים ביום פונים אלינו על ידי שיחת טלפון או מילוי טופס פניה (ליד).

על ידי שינוי בדפי הנחיתה, לפעמים שינויי ניסוח, גודל הכותרת, קריאה לפעולה אנחנו גורמים ל-4 אנשים ביום לפנות אלינו דרך האתר.

האם לדעתכם בעל העסק יהיה מרוצה אם הוא יכפיל את מספר הלקוחות שלו דרך האתר? (בהנחה שחלק מהפונים אכן הופכים ללקוחות).

Call Now Button