כיום, חנויות אינן בהכרח משהו פיזי הדורש קירות בטון, מדפים ועובדים. בעידן המרושת בו אנו חיים, כל אחד ואחת מאתנו יכולים להיות הבעלים של חנות אינטרנטית משגשגת ולנהל מסחר ברשת, בקלות ומהבית. לכבוד ההתקדמות המטאורית שנעשתה בשנים האחרונות בתחום הכסף באינטרנט אנו שמחים לחלוק אתכם 3 טיפים חשובים בנושא ניהול חנות אלקטרונית רווחית,  שבעזרתם גם אתם תוכלו לבנות חנות ולנהל אותה באופן הטוב ביותר.

חנות וירטואלית

הקמת חנות אלקטרונית המתאימה לצרכים ולדרישות שלכם

קודם כל יש לתכנן בקפידה את הקונספט של החנות. מהו אופי החנות? מה הייחודיות של החנות שלכם ומה מבדיל אתכם משאר החנויות בתחום? מהו הערך המוסף שאתם תורמים לקהל הלקוחות שלכם? שאלו את עצמכם שאלות אלה ואחרות שיעזרו לכם למצוא את הקונספט המדויק שלכם. לאחר שהגדרתם אופי מסוים, עצבו את החנות שלכם כך שתתמוך בו ותדגיש אותו. העיצוב מתבטא בצבעים, פיצ'רים, פונטים, תמונות וכולי. ניתן להיעזר בדוגמאות קיימות לשם קבלת השראה או במעצבים מקצועיים.

השתמשו בממשק פשוט וידידותי למשתמשים

מטרת החנות האלקטרונית היא, כמובן, למכור, וכמה שיותר. התמקדו במטרה זו ואפשרו גישה קלה ונוחה לביצוע רכישה מיידית. יש להימנע מסרבול טכנולוגי או דרך ארוכה מדי לקופה. הציגו את ההצעה הכי מפתה שלכם באופן הבולט והזמין ביותר ואל תשתמשו בניווט מסובך., מנסיוננו הרב אנו יכולים לומר לכם באופן ודאי כי לקוחות שמחכים יותר מדי או שאינן מצליחים להתצא בקלות בחנות האלקטרונית שלכם, נוטשים את האתר ולא מבצעים את הרכישה שהתכוונו לבצע. היעזרו בתמונות ובעיצוב מושך ומכוון כדי להוביל את הלקוחות ולהניע אותם לפעולה הרצויה.

היו שם עבור הלקוחות שלכם והפגינו שירות לקוחות איכותי וזמין

לפי מחקרים שנעשו בתחום, נמצא כי לקוחות שבוטחים בנותן השירות ורואים בו ספק מהימן ואמין, יבצעו יותר רכישות ויביעו פחות התנגדויות. במיוחד ברשת, שירות הלקוחות שאתם מציעים הוא קריטי עבור הלקוחות. חנות אלקטרונית איכותית תמיד תפרסם את מספר הטלפון של שירות הלקוחות שלה ותספק הסברים ותמיכה. פרסמו דף עם שאלות נפוצות ותשובות והיו זמינים וסבלניים ככל שניתן.

רוצים לבנות חנות וירטואלית שתעבוד עבורכם 24 שעות? פרטים נוספים

רוצים לשפר את התוצאות העסקיות שלכם על ידי שיווק באינטרנט? פנו אלינו 073-7569396

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בחודשים האחרונים אנחנו עדים לתופעה שיותר ויותר תקציבי פרסום עוברים מגוגל לפייסבוק, תופעה זו צפויה להמשיך בשנה הקרובה. למה זה קורה והאם אתם ערוכים לזה בפעילות העסקית שלכם?

קיבלת הצעת מחיר יקרה יותר? המומחים של איי-ווב מסבירים לך מדוע כדאי לך, בעל עסק, לא להיבהל מהצעת מחיר כזו ולשקול אותה ברצינות.