קידום אתרים אורגני או בשמו הלועזי SEO-Search Engine Optimization הינו תהליך ארוך טווח, אורך זמן ומחייב עבודה שוטפת, למידה ושיפור מתמיד על בסיס קבוע.
התוצאה הסופית המבוקשת אליה נרצה להגיע על ידי קידום האתר:
קידום האתר בתוצאות החיפוש – קידום האתר התוצאות החיפוש הלא ממומנות עבור ביטויי מפתח שנבחרו וגידול בתנועה האורגנית לאתר ממנוע החיפוש המוביל בעולם – גוגל.
הגדלת כמות הפניות מהאתר – הגדלת כמות הפעולות של הגולשים המגיעות דרך האתר (רכישה, מילוי טפסים ומה שיוגדר על ידי הלקוח).
השלב הראשון והחשוב הוא אפיון והגדרת מטרות יחד עם הלקוח. שלב זה כולל: הכרות עם התחום והשוק בו פועל הלקוח, מה מביא כסף לעסק, מהן מטרות השיווק, הצעה של מספר אסטרטגיות קידום, מחקר מילים ומתחרים מקיף, ניתוח המצב הקיים – כניסות, מקורן, מיקום האתר בתוצאות החיפוש. גיבוש ביטויי המפתח / התחומים הסופיים בהתאם ליכולות והתקציב של הלקוח, הנושאים לקידום האתר, בניית תוכנית קידום שנתית.
בשלב השני אנחנו משקיעים באתר הלקוח. בהתאם לאסטרטגיה שנבחרה אנחנו בונים לרוב מחדש את מבנה התוכן של האתר, מוסיפים תכנים חדשים ועורכים את התכנים הקיימים באתר, בונים מפות לסריקת האתר והתכנים, בדיקת קישורים שבורים, התקנת כלי סטטיסטיקה ועוד.
השלב השלישי הוא עבודה שוטפת הכוללת פיתוח עולמות תוכן באתר הלקוח, אופטימיזציה ומעקב אחר תוצאות הקידום, שינויים באתר, קישורים והפצת תכנים הכוללות את שם המותג, מאמרים וקישורים מאתרים רלוונטיים בתחום או תחומים דומים והפצה ברשתות חברתיות, הגשת דוחות התקדמות ללקוח.