תפקידו של אתר האינטרנט של העסק, הוא להביא לחשיפה רחבה לעסק ומוצריו, ולהביא את הלקוחות הפוטנציאלים שנחשפו לעסק לקנות את מוצריו או שירותיו. בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים היום, יש לאתר האינטרנט חשיבות עצומה, ובימינו זהו הכלי השיווקי החזק ביותר הקיים. אך גם כאן, ישנה תחרות על הפרסום, ולמעשה, העסק שידע לקדם בצורה הטובה ביותר את האתר שלו, להחזיק את הגולשים בפנים, ולתפוס אותם בצורה כזו שיעדיפו אותו ולא את מתחריו, הוא העסק שיצליח ביותר.

המטרה – רכישה

כדי ליצור מצב בו מביאים את הגולש למטרה הסופית של רכישה בפועל של מוצרי או שירותי העסק, יש להכיר לעומק את צורת הקידום האפקטיבית ביותר בגוגל, ואת פסיכולוגיית המכירות של האדם ולדעת בדיוק כיצד לפנות אליו ולצוד אותו בצורה כזו, שהוא יעדיף את המוצר שלנו על פני המתחרים. מבין אפשרויות הקידום, קיימים שני סוגים: קידום ממומן בגוגל וקידום אורגני המתבסס על פרמטרים שונים.
קידום אתרים בגוגל

קידום ממומן

בקידום הממומן יוכל העסק לפרסם עצמו במקום המיועד למודעות הפרסום בדפי תוצאות החיפוש. התשלום על קידום זה מתבצע פר קליקים, כלומר, כמות הכניסות של גולשים לאתר דרך המודעה. לפי צורת תשלום זו, בעל האתר משלם עבור חבילת כניסות בהתאם לתקציב העומד לרשותו, וברגע שהגיע לרף הכניסות שהגדיר, המודעה יורדת. עם זאת, חשוב לזכור כי הקלקה לאתר אינה בהכרח נעשית על ידי לקוחות פוטנציאליים ויכולה להיעשות על ידי מתחרים. כמו כן, היא אינה יכולה להבטיח את הישארות הגולש באתר, כך שיגיע לחשיפה הרצויה ולתהליך אותו אנו רוצים לבצע, כדי להופכו ללקוח.

קידום אורגני

בקידום האורגני ישנם פרמטרים שונים, אותם לוקח מנוע החיפוש בחשבון בעת קידום האתר או דף בתוכו. הקידום מתבצע באמצעות נוסחא הלוקחת בחשבון את כל הפרמטרים שהגדיר גוגל. אין דרך לדעת בוודאות מהו הלוגריתם המדויק בו משתמשת גוגל, וישנם מקדמי אתרים שהצליחו לפצח אותו בצורה טובה יותר, ויש כאלה שפחות. כן ניתן להגיד מהם הפרמטרים הנלקחים בחשבון, או לפחות רובם. בין היתר אנו מוצאים את זמן הטעינה של האתר, הידידותיות שלו למשתמש, שימוש בביטויי חיפוש נפוצים ועוד. אחד הפרמטרים החשובים ביותר שנמדדים בקידום הם התוכן המצוי באתר ורמת איכותו.

תוכן איכותי – כל היתרונות

ככל שתוכן האתר יעודכן בתדירות גבוהה יותר, ורמתו תהא מקצועית, איכותית ומקורית, יוכל האתר להינות מדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש. חשוב לא פחות מכך, תוכן הוא האמצעי הכמעט בלעדי להביא את הלקוח למצב של רכישה. בעוד שקיימת בלקוח הפוטנציאלי נטייה להתבסס על הצעות המחיר הזולות ביותר, בעת בחירתו בין מתחרים, תוכן מקצועי ואיכותי יגרום לגולש להבין כי המוצר או השירות הם ברמה גבוהה, ולכן יש טעם לרוכשם, גם אם מדובר במחיר גבוה יותר.

רוצים שהאתר שלכם יקודם בצורה מקצועית?פנו אלינו 073-7569396

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

Call Now Button