אם יש לך עסק, אתה חייב דף עסקי בפייסבוק. גם אם יש לך אם יש לך חברה שמתמחה באיטום גגות. נכון, נראה שאין קשר בין איטום גגות לפייסבוק ונכון שסביר שמי שמחפש חברה לאיטום גגות לא יחפש אותה בפייסבוק ובכלל מה יש לחברה לאיטום גגות לפרסם ברשת החברתית?! אז יש לנו מה לחדש לכם. הינה כמה סיבות טובות מדוע כדאי לכם להקים דך פייסבוק לעסק שלכם:

קל יחסית להקים אותו, זה ללא תשלום לפייסבוק, אבל…

דף פייסבוק, קל יחסית להקים דרך המערכת של פייסבוק ופייסבוק נותנת את השירות ללא תשלום. אבל כדאי לדעת שיחד עם זאת, יש כללים ונתונים שכדאי להכניס לדף, יש אפשרות לשלוט על התצוגה, לעצב את הדף בצורה מקצועית להוסיף אפליקציות ועוד. לכן, כדאי לתת את העבודה למשהו מקצועי שידאג שהדף ייראה מקצוע ויכיל את כל האלמנטים שלהם אנחנו זקוקים בעת החשיפה ללקוחות פוטנציאליים.

הקמת דך פייסבוק

כיצד דף עסקי בפייסבוק יכול לעזור לכם במיתוג העסק ובסגירה עם לקוחות

אם מעל 4 מליון ישראלים כבר חברים בפייסבוק אז כנראה שרוב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם כבר בפייסבוק, בזה אתם יכולים להיות בטוחים. מי לא בפייסבוק? נכון, ייתכן שאת החיפוש הראשוני לשירות שלכם הם יחפשו בגוגל או ישמעו עליכם ממישהו שהם מכירים, אבל בשלב הבא הם יחפשו עליכם מידע, המלצות או תלונות ופשוט ירצו לדעת עליכם קצת יותר. כאן מגיע תפקידו של דף הפייסבוק העסקי, אם יש לכם דף הם בטוח היו מגיעים אליו ובודקים אתכם, כמה אוהדים יש לכם, איזה תגובות קיבלתם או מה פרסמתם לאחרונה. נוכחות פעילה שלכם בפייסבוק תאפשר לכם לשכנע לקוחות פוטנציאליים להחליט לבצע את העסקה איתכם ולא עם מתחרים שלכם.

ותהיו בטוחים, הם ידברו איתכם בטלפון, אולי אפילו יפגשו איתכם ובטח יעשו את אותו הדבר גם עם מתחרים שלכם. עכשיו הם צריכים להחליט עם מי לבצע את העסקה. וככל שיש להם יותר מידע עליכם זה מחזק להם את הבחירה בכם.

נכון שדף פייסבוק אינו מחליף בניית אתר לעסק שלכם שגם הוא צריך להיות בעל תוכן איכותי אבל כערך מוסף למותג שלכם, חשוב מאוד שיהיה ויתוחזק לפחות ברמה הבסיסית.

דף פייסבוק פתוח לחיפוש בגוגל

נכון שרוב האנשים עדיין משתמשים בגוגל לחפש מה שהם צריכים, בין אם זה מידע, מוצר ובין אם זה בעל מקצוע. גם במקרה הזה דף עסקי בפייסבוק יכול לעזור לכם. כיום ניתן להגדיר את הדף העסקי שלכם בפייסבוק כך שהוא יהיה פתוח וחשוף לחיפוש בגוגל. ככל שהדף יהיה פעיל יותר, יהיו לו יותר אוהדים והפרסומים בו יהיו עדכניים, כך החשיפה שלו בגוגל תהיה גדולה יותר. כך יוצא שלקוחות שיבצעו חיפשו בגוגל של המוצר אותו אתם מוכרים או השירות אותו אתם נותנים, לקוחות אלו בחיפוש עצמו ימצאו את הדף העסקי שלכם בפייסבוק ויגיעו אליכם גם  דרך גוגל.

הקמת דף עסקי בפייסבוק

רשת חברתית היא המקום לפרסום מפה לאוזן…

המדיה החברתית היא מדיה שמעודדת או אפילו מושתת על "מפה לאוזן" בצורה דיגיטאלית. בפייסבוק יש פורומים או קבוצות כמעט לכל דבר, קבוצות לפי תחומי עניין, קבוצות לפי מקצוע, קבוצות תמיכה, קבוצות לאמהות, קבוצות לאבות, ואפילו קבוצות למציאת חניה. היום, חלק גדול מהגולשים בפייסבוק, לפני שיחפשו בעל מקצוע או אפילו לרכוש מוצר כלשהו, יפרסמו באחת הקבוצות שהם משתייכים אליהם שהם מחפשים דבר מה ויבקשו מחברים, מכרים או סתם אנשים מהקבוצה שימליצו להם על מוצר או בעל מקצוע שהם מכירים. ככה שאם יש לכם דף עסקי, בתיוג אחד אתם יכולים להגיע ללקוח שכבר שמע עליכם ממשהו שפעם עבדתם עבורו וקיבל עליכם המלצה חמה, כל מה שנשאר לכם זה לדבר איתו ולסגור.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

קיבלת הצעת מחיר יקרה יותר? המומחים של איי-ווב מסבירים לך מדוע כדאי לך, בעל עסק, לא להיבהל מהצעת מחיר כזו ולשקול אותה ברצינות.

Call Now Button