בעיית הכתבה השלילית האחת

בכל מדינות המערב התחרות העסקית היא אדירה והרבה מאוד פעמים נתקלים בחברות ומתחרים עסקיים שלא בוחלים בשום אמצעים כדי להוציא אותך מהתחרות. הם מוכנים ללכלך, להשמיץ ולהרוס לך את המוניטין- העיקר להוציא אותך ואת החברה שלך מהתחרות. כבר יצא לנו להיתקל פעמים רבות בחברות שהפסידו לקוחות רבים, בגלל מתקפה אכזרית של מתחרה שלא בוחל בשום אמצעים.

המוניטין שלך נפגע? אפשר לעזור לך

אז אם אתה מייצג חברה עיסקית והמוניטין של החברה נפגע באינטרנט על ידי מתחרים מרושעים- שרק רוצים להוציא לך שם רע באינטרנט כדי להוציא אותך מהתחרות העיסקית בזירה המדהימה ביותר בעולם, ניתו לעזור לך.

תיקון מוניטין שלילי

מה זה אומר מוניטין פגוע באינטרנט?

מבחינה טכנית המשמעות היא פשוטה מאוד, ברגע שרושמים את שם החברה שלך בגוגל ורואים שם תוצאה שלילית שנשתלה על ידי המתחרים שלך- ככל הנראה הלקוח הפוטנציאלי הזה- לא יעבוד איתך.

זה מאוד פשוט: מחקר אמריקאי הסביר את הנושא בצורה הברורה ביותר, הדבר הראשון שאדם עושה לאחר שבא במגע עם אדם חדש, חברה חדשה או כל גורם חדש( עיסקי או פוליטי)  זה לרשום את השם שלו בגוגל. אם זה חברה אז את שם החברה.

מה היה קורה לכם לו רציתם לעבוד עם חברה חדשה כל שהיא וראיתם המון השמצות עליה ברשת האינטרנט? האם אתם הייתם עובדים איתה?
כתבה שפורסמה ברשת CNN סיפרה על בחורה שלא הצליחה למצוא עבודה במשך שנים ארוכות ונאלצה לעבור מקום מגורים 4 פעמים כדי להתחמק מהעבר שרדף אותה באינטרנט. היא בסך הכול עשתה כמה שטויות בתור נערה, אך הדבר תועד באתר חדשות מקומי וכלל את שמה. מאותו רגע ואילך, מי שחיפש את שמה- נתקל באותה כתבה.

הפיתרון – קמפיין תיקון מוניטין שלילי

בניית פרופיל חדש ומנצח ברשת האינטרנט, כדי שלא תאבדו אף לקוח אחד אפילו.
התהליך:
יצירת תוצאות חיפוש חדשות ומוכנות שהמטרה שלהן היא פשוטה: לתפוס מקום באינטרנט בהקשר לשמכם.
הכנת פרופילים בפייסבוק, טוויטר, גוגל+ יוטיוב, בלוגים, הקמת אתר והרבה מאוד כתבות מקצועיות ותדמיתיות המתארות את הפעילות שלכם.
ברגע שהתוצרים יהיו מוכנים, מתחיל את השלב השני שהוא קידום התוצאות האלו למעלה בגוגל. ניעזר בכל הכתבות ונדחוף את כל הפרופילים למעלה.
המטרה היא מאוד פשוטה – כאשר יעברו 3-5 חודשים וגולש יחפש פרטים אודותיכם ברשת האינטרנט, הוא ימצא אך ורק תוצאות חיוביות. איפה תהיה הכתבה השלילית? היא תהיה קבורה בעמוד 3 בגוגל, במקום שאף אחד לא ימצא אותה….

הכותב הוא מרטין בוקסדורף מנכ"ל בול ניהול מוניטין באינטרנט

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

בחודשים האחרונים אנחנו עדים לתופעה שיותר ויותר תקציבי פרסום עוברים מגוגל לפייסבוק, תופעה זו צפויה להמשיך בשנה הקרובה. למה זה קורה והאם אתם ערוכים לזה בפעילות העסקית שלכם?

מנועי חיפוש ובראשם גוגל, הם כלי שיווקי מסחרי מהמעלה הראשונה. מנועי החיפוש מחויבים להעניק תשובה להקשת מילת חיפוש מסוימת – רשימת תוצאות רלוונטיות ואיכותיות ככל האפשר.

Call Now Button