לשיווק העסק שלך באינטרנט אפשרויות רבות ומגוונות. אך מה מתאים לעסק שלך?

כאשר אתה חושב כיצד לפרסם את העסק שלך ולהביא לקוחות חדשים אתה צריך לקחת בחשבון מספר גורמים כגון: תקציב הפרסום, גודל העסק, מיקום העסק, איזור מתן השירות, זמן מתן השירות, שפת מתן השירות ועוד.

לפניך מספר אפשרויות לפרסם את העסק שלך באינטרנט.

זכור: באינטרנט אפשר למדוד כמעט כל השקעה בפרסום ולחשב את החזר ההשקעה (ROI).

פרסום באנרים – הינו בדרך כלל פרסום קבוע בו מופיע הבאנר של העסק ומפנה לדף נחיתה / האתר שלך. על שיטה זו התבסס הפרסום באינטרנט בראשית דרכו אך גם היום זו שיטה טובה לרכישת תנועת גולשים לאתר שלך.

שיווק על ידי פרסום מקומי / גיאוגראפי – מיקוד פרסום לפי איזור פעילות העסק שלך –  ניתן לפרסם היום באתרים המאפשרים להגיע לאוכלוסיה שמתעניינת במוצר של העסק שלך או בשירות של העסק שלך על בסיס מיקום האוכלוסייה. לדוגמא: בפורטל בית משותף יש מאות אתרי דיירים הממוקדים על פי איזור בארץ. ניתן לפרסם על פי איזור מתן השירות שלך בלבד ועל ידי כך למקד את הפרסום.

שיווק על ידי פרסום מקצועי – מיקוד פרסום לפי תחום מקצועי של העסק שלך – תלוי תוכן: מאמרים מקצועיים, פורומים מקצועיים, מדורים ומדריכים מקצועיים. תוכל לפרסם רק בתחום המקצועי אותו אתה מספק ועל ידי כך למקד את הפרסום. לדוגמא: בפורטל בית משותף יש 10 מדורים הממוקדים על פי תחומים מקצועיים.

רישום במדריכי עסקים ומדריכי בעלי מקצוע– אתה יכול היום בקלות ובמהירות לפרסם את העסק שלך במדריכי בעלי מקצוע המאפשרים זאת בחינם. בפורטל בית משותף מדריך עסקים ובו מעל 3000 בעלי מקצוע ועסקים. בדרך כלל העסקה הבסיסית הינה בחינם וניתן לקדם את העסק במדריך בתשלום. לחץ לפרסום חינם במדריך בעלי מקצוע שלנו.

פרסום לפי הקלקה – מודעות טקסט / טקסט ותמונה כאשר התשלום מתבצע עבור הקלקות על המודעה בלבד. ישנם מספר אתרים / מערכות המאפשרות זאת כגון גוגל אדוורדס – פרסום ממומן בגוגל.

תשלום לפי ליד – תשלום לפי ליד הינה שיטת פרסום המתבססת על הצלחה מבחינת המפרסם. המודל העסקי של פרסום מסוג זה הינו שבניגוד לפרסום אחר בו יש הוצאה קבועה ללא ידע אמיתי אודות תוצאות הפרסום רק לאחר שהו קורות (כגון באנרים) החיוב נעשה רק עבור העברת פרטי לקוחות שמתעניינים בשירות / מוצר שלך ומבקשים ישירות ממך פרטים נוספים וקבלת השירות.

במסגרת פורטל בית משותף אנו מפעילים את שירות "המוקד לדייר". אם אתה בעל מקצוע איכותי ורוצה לקבל פניות מלקוחות הצטרף למוקד לדייר ושלם רק עבור פניות. לחץ כאן

שיווק על ידי תכניות שותפים – שיווק על ידי תוכניות שותפים מאפשר לך כעסק לשלם עבור אחוזים מהמכירה או מחיר עבור ליד. רשת / מערכת השיווק של תכנית השותפים עושה את החיבור בין המפרסמים – אתה לדוגמא לבין המשווקים – בעלי אתרי אינטרנט החברים ברשת הפרסום של תכנית השותפים או משווקים בדרכים אחרות.

זוהי דרך שהופכת להיות מאוד פופולארית. חברות גדולות כבר משתמשות בשיטה זה. כל עלויות הפרסום נחסכות ואתה מקבל את פרטי הלקוחות או קניה און-ליין!

אנחנו בונים קמפיינים פרסומיים מסוג זה ללקוחותינו ולעצמנו ועובדים עם תכניות השותפים הפופולאריות בישראל.

שיווק ופרסום ברשתות חברתיות – רשתות חברתיות כמו פייסבוק, לינקדאין, יוטיוב ועוד מאפשרות לך כבעל עסק להפיץ את העסק שלך דרך קבוצות שונות של אנשים ודרך חברים (ולא נרחיב על כך כאן).

דיוור אלקטרוני לרשומות תפוצה – אתרים רבים, כמו גם אתר הדגל שלנו, פורטל בית משותף מפיצים אחת לתקופה ניוזלטר פרסומי לאלפי חברי האתר. אנו דואגים שההצעה הנשלחת לחברי תהיה רלוונטית מאוד לתחומי האתר ותיתן להם הנחה כלשהי.

לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לשליחת העסק שלך לעשרות אלפי חברים, פנה אלינו.

 

Call Now Button